Kolonie i obozy
Kod: PAOO
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 15 999 zł.
*Opłata zgodnie z cennikiem Twojego operatora.
Infolinia czynna w dniach: pn.-pt. godz. 9:00-18:00, sob. 10:00-14:00
Cena nie obejmuje:
» obowiązkowego kosztu realizacji programu m.in. wycieczka do Diamond Head, bilety na komunikację miejską w Los Angeles, opieka przewodnika, transport busem na Oahu. Cena: ok. 250 USD/osoba (płatne gotówką u kierownika).
» dopłat do nadbagażu
» dodatkowych ubezpieczeń (rekomendujemy wykupienie ubezpieczenia kosztów rezygnacji z podróży oraz ubezpieczenia kosztów przerwania imprezy turystycznej, które w określonych w warunkach ubezpieczenia sytuacjach, umożliwią odzyskanie części lub całości wniesionej kwoty). Stawki za dodatkowe ubezpieczenie:
• ubezpieczenie kosztów imprezy turystycznej (rezygnacji oraz przerwania) - 4,8% ceny imprezy
• ubezpieczenie kosztów imprezy turystycznej z chorobami przewlekłymi (rezygnacji oraz przerwania) - 6,6% ceny imprezy
Ogólne warunki ubezpieczenia: https://www.almatur.pl/public/owu/owu_si_kit.pdf
Data | Czas trwania | Status | Cena za osobę | ||
---|---|---|---|---|---|
Hawaje - Oahu - Raj na ziemi - wylot z Warszawy | |||||
20.01 - 28.01.2026 | 9 dni | od 15 999 zł | Rezerwuj |
Zakwaterowanie: 7 noclegów (6 w Honolulu, 1 w Los Angeles)
Wyżywienie: 7 śniadań, 1 obiad, 6 obiadokolacji. Pierwszy posiłek: obiad 1-go dnia, ostatni posiłek: śniadanie 8-go dnia. Prosimy uwzględnić specyfikę kuchni amerykańskiej.
Transport: samolot rejsowy linii LOT na trasie: Warszawa - Los Angeles (LAX) - Warszawa oraz linii American Airlines na trasie: Los Angeles - Honolulu (HNL) - Los Angeles. Zbiórka 3 godz. przed wylotem na lotnisku im. F. Chopina w Warszawie. Rodzic/opiekun prawny zobowiązany jest do odebrania dziecka z lotniska.
Rozkład lotu (może ulec zmianie, ostateczne potwierdzenie godzin lotu zostanie wysłane e-mailem na ok. 3 dni przed obozem):
→ wylot: Warszawa 10:45 (wt. 20.01) - Los Angeles 14:20 (wt. 20.01) / Los Angeles 18:40 (wt. 20.01) - Honolulu 22:45 (wt. 20.01)
→ powrót: Honolulu 07:00 (pon. 26.01) - Los Angeles 14:35 (pon. 26.01) / Los Angeles 16:15 (wt. 27.01) - Warszawa 12:50 (śr. 28.01)
Bagaż: rejestrowany do 23 kg (1 sztuka), podręczny do 8 kg (1 sztuka, wymiary maksymalne 55x40x23cm) - dotyczy linii LOT i American Airlines
Transfer: mikrobus; czas przejazdu lotnisko - hotel ok. 25 min.
Ubezpieczenie: Signal Iduna TU S.A.
- koszty leczenia (KL) - suma ubezpieczenia - 200.000 EUR (w tym choroby przewlekłe)
- następstwa nieszczęśliwych wypadków (NNW) - suma ubezpieczenia - 15.000 PLN
- bagaż podróżny - suma ubezpieczenia - 1.000 PLN
- klauzula ubezpieczenia wyjazdów zorganizowanych dzieci i młodzieży - 1.000 EUR
Obowiązkowe składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy
Opieka kadry
Obóz rekreacyjny (12-19 lat)
Oahu - wyspa, która ma wszystko! To na niej spędzicie niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju ferie zimowe '26. Tutejsze plaże, chociażby Lanikai Beach, strome klify czy rafy koralowe należą do najpiękniejszych na świecie, a w zatoce Hanauma Bay znajduje się jeden z najlepszych spotów do snurkowania. Jednak to Pearl Harbor oraz Honolulu z kultową plażą Waikiki Beach, będą tymi, które przyciągną Was najbardziej. Na deser czeka hawajska kuchnia: poke bowls, egzotyczne owoce i klimat, którego nie da się podrobić. Jeśli chcecie poczuć prawdziwe Hawaje - Oahu to miejsce, które musicie odwiedzić!
Przykładowy program obozu (kolejność może ulec zmianie):
1 dzień:
Zbiórka na lotnisku w Warszawie. Bezpośredni przelot do Los Angeles pod opieką kadry Almatur. Lunch na lotnisku. Następnie przelot do Honolulu, transfer do hotelu, zakwaterowanie.
2 dzień:
Śniadanie. WAIKIKI BEACH - totalny hit! Wyobraźcie sobie: złoty i miękki piasek, błękitna i ciepła woda, fale idealne do surfingu, a wokół mnóstwo knajpek, sklepów i miejsc, gdzie zawsze dzieje się coś ciekawego. Do tego wszędzie palmy, słońce i atmosfera pełna energii. Z widokiem na słynny Diamond Head (wygasły stożek wulkaniczny), plaża znana jest na całym świecie. Waikiki to po prostu must-see na każdej liście podróżniczej! Obiadokolacja.
3 dzień:
Śniadanie. PEARL HARBOR (program fakultatywny) - fantastyczna podróż do czasów II wojny światowej. Odwiedzicie bardzo ważne miejsce w historii USA, bo to właśnie tutaj - w 1941 roku - Japonia zaatakowała amerykańską bazę wojskową, co doprowadziło do wejścia Stanów Zjednoczonych do wojny. Dziś to miejsce pamięci, gdzie zobaczycie słynny pomnik USS Arizona, który leży pod wodą, a także zwiedzicie muzeum i poznacie całą historię tego ataku. To naprawdę mocne doświadczenie, które pozwala zrozumieć, jak wielki wpływ miały te wydarzenia na świat i jak ważne jest, by pamiętać o takich momentach (cena: 100 USD/osoba). Obiadokolacja.
4 dzień:
Śniadanie. DIAMOND HEAD - legendarny, wulkaniczny krater na Hawajach, totalny must-see, jeśli jesteście na Oahu! Roztacza się stąd spektakularna panorama na Ocean Spokojny i Honolulu, a sam szlak na szczyt to szybka, ale konkretna wspinaczka - trochę schodów, tuneli i potu, ale warto! Na górze czeka widok jak z pocztówki. Idealne miejsce na Insta fotkę i chwilę chilloutu z panoramą jak z filmu. Kolejna część naszej wycieczki to punkt widokowy Halona Blow Hole, czyli gejzer Halona, a następnie Makapu Lookout, skąd rozpościera się jeden z najlepszych widoków na wyspie. Przejazd przez miejscowość Waimanalo, gdzie poczujemy prawdziwą, lokalną atmosferę i zobaczymy jak żyją zwykli Hawajczycy z dala od zgiełku miejsc turystycznych. Po południu wybierzemy się na jedną z najbardziej malowniczych plaż na wschodnim wybrzeżu - Lanikai Beach. Na miejscu dla chętnych kąpiel w oceanie. Późnym popołudniem udamy się do uroczej miejscowości Kailua na obiadokolację, w jednym z najlepszych miejsc serwujących lokalne specjały.
5 dzień:
Śniadanie. HONOLULU - stolica Hawajów to prawdziwy raj na ziemi. Gwarantujemy, że jak raz tu przyjedziecie, to nie będziecie chcieli wracać! Zabierzemy Was do Ala Moana Center - największego centrum handlowego na Hawajach i jednego z największych na świecie na świeżym powietrzu! Znajdziecie tu luksusowe marki, sieciówki i lokalne butiki. Plus dużo restauracji i food court z hawajskimi smakami. Z kolei Royal Hawaiian Center to świetne miejsce na darmowe pokazy tańca hula i hawajskiej muzyki na żywo. Po południu chillout na plaży Fort DeRussy Beach - mniej zatłoczona część Waikīkī, bardziej chillowa atmosfera, no i piękne widoki na ocean. Obiadokolacja.
6 dzień:
Śniadanie. POLYNESIAN CULTURAL CENTER (program fakultatywny) - miejsce, które przeniesie Was do serca Polinezji! Poznacie tu tradycje różnych wysp Pacyfiku takich jak -Samoa, Tonga czy Fidżi - od tańca hula, przez sztukę wytwarzania tradycyjnych narzędzi, aż po jedzenie, które rozgrzeje każde podniebienie. W atmosferze pełnej koloru i muzyki, poczujecie się jak część tej kultury. Do tego wieczorem czeka na Was niesamowite show, które rozkręci atmosferę i zaskoczy spektakularnymi występami. Idealne miejsce na odkrywanie nowych rzeczy i świetną zabawę! Obiadokolacja.
7 dzień:
Śniadanie (suchy prowiant). Wykwaterowanie, transfer na lotnisko, przelot. LOS ANGELES - miasto, które nigdy nie śpi! W godzinach popołudniowych czeka Was spacer Aleją Gwiazd, gdzie znajdują się odciski stóp, dłoni, autografy i wpisy ponad 200 słynnych postaci. Zobaczycie też Dolby Theatre, który do 2012 roku nosił nazwę Kodak Theatre - miejsce, gdzie co roku wręczane są Oscary. Z tarasu Dolby Theatre rozciąga się widok na wzgórze ze słynnym napisem Hollywood. Zobaczycie dzielnicę Beverly Hills oraz ulicę Rodeo Drive z ekskluzywnymi butikami przyciągającymi słynne gwiazdy, to samo Rodeo Drive, gdzie problemy z zakupami miała Vivian, grana przez Julię Roberts bohaterka filmu „Pretty Woman”. Jeśli chcesz poczuć prawdziwy „california dream”, to LA jest miejscem, które trzeba zobaczyć! Obiadokolacja.
8 dzień:
Śniadanie. Wykwaterowanie, transfer na lotnisko. Bezpośredni lot do Polski pod opieką kadry Almatur.
9 dzień:
Przylot do Warszawy w godzinach popołudniowych.
HONOLULU - LUANA WAIKIKI HOTEL & SUITES *** (lub inny o tym samym standardzie)
• Położenie: znajduje się w stolicy Hawajów - Honolulu (350 tys. mieszkańców), w turystycznej części miasta - dzielnicy Waikiki. W pobliżu liczne restauracje, knajpy, beach bary, sklepy, a także bujny park Fort DeRussy. Popularne centrum handlowe na świeżym powietrzu - Royal Hawaiian Shopping Center - zlokalizowane jest zaledwie 600 metrów od hotelu. Odległość od lotniska 12 km.
• Pokoje: 2 osobowe z łazienkami wyposażone w: klimatyzację (bezpłatnie), TV SAT, balkon, ręczniki kąpielowe, wi-fi (bezpłatnie).
• Plaża: jedna z najsłynniejszych na świecie - Waikiki Beach - w odległości ok. 850 metrów od hotelu, piaszczysta. Całkowita długośc wynosi ponad 3 km i składa się z kilku mniejszych plaż, takich jak: Fort DeRussy Beach, Kūhiō Beach czy Queens Beach.
• Udogodnienia: odkryty basen, ogród, centrum fitness.
LOS ANGELES - HOLIDAY INN EXPRESS *** (lub inny o tym samym standardzie)
• Położenie: znajduje się zaledwie 10 min. jazdy od lotniska w Los Angeles (LAX), w dzielnicy Westchester. Do słynnego Beverly Hills i Rodeo Drive jest zaledwie 25 min. jazdy.
• Pokoje: 2 osobowe z łazienkami, wyposażone w: klimatyzację (bezpłatnie), TV SAT, telefon, ręczniki kąpielowe, wi-fi (bezpłatnie), suszarkę do włosów. W sumie 160 pokoi.
• Udogodnienia: odkryty basen (podgrzewany), sklepik z pamiątkami, sala konferencyjna, centrum fitness.
** Wycieczki odbywają się przy określonej liczbie osób
** Płatność u kierownika obozu (gotówką)
♦ PEARL HARBOR
Jedno z najbardziej historycznych miejsc na Hawajach. Zanurzymy się w historię, dowiemy się jak krok po kroku rosła agresja Japonii na USA. Naszym celem będzie miejsce pamięci najsłynniejszego statku - USS Arizona, na który wybierzemy się lokalną łodzią. Oprócz tego obejrzymy film o ataku Japończyków z oryginalnymi zdjęciami. Po południu udamy się do historycznego centrum Honolulu. Podejdziemy pod budynek jedynego pałacu królewskiego w Ameryce - Iolani Palace, gdzie swoją rezydencję miała rodzina królewska. Obejrzymy historyczny budynek sądu, pomnik króla Kamehamehi, który zjednoczył wszystkie wyspy, a także podejdziemy pod XIX-wieczny kościół zbudowany z rafy koralowej. Cena: ok. 120 USD/osoba (obejmuje: transport, bilety wstępu, opieka przewodnika; obiad płatny dodatkowo).
♦ POLYNESIAN CULTURAL CENTER
To miejsce jest prawdziwą skarbnicą wiedzy o kulturze i tradycjach wysp Pacyfiku, takich jak Tonga, Tahiti, Samoa, Nowa Zelandia czy Fidżi. Poznamy lokalne rytuały, tańce, sposób przygotowywania posiłków oraz inscenizacje ślubnej scenografii z Tahiti. Zobaczymy wspinaczkę na drzewo palmowe, tradycyjne rozniecanie ognia czy przejażdżkę lokalnym canoe. Następnie udajemy się na projekcję filmu w technologii IMAX o Hawajach w kinie przypominającym wulkan. Pełni wrażeń kulturalnych, udajemy się na kolację w typowo hawajskiej scenerii z szeroką gamą lokalnych potraw i hawajską muzyką na żywo. Wieczorem czeka Was prawdziwa atrakcja - nocny show przedstawiający dorastanie młodego Polinezyjczyka według kultury wysp polinezyjskich, zwieńczony niesamowitymi tańcami z pochodniami. Na koniec istnieje możliwość zrobienia pamiątkowych zdjęć z aktorami spektaklu. Cena: ok. 220 USD/osoba (obejmuje: transport, bilet wstępu; obiad płatny dodatkowo).
♦ REJS KATAMARANEM
Rejs o zachodzie słońca to idealny sposób na zakończenie dnia w raju. Wyruszając z Waikiki, będziecie podziwiać zapierające dech w piersiach widoki na słynne plaże oraz majestatyczny szczyt Diamond Head. Z pokładu katamaranu zobaczycie zachód słońca, który maluje niebo na niesamowite kolory - od pomarańczowych po różowe i fioletowe odcienie. Nie zabraknie też okazji by wskoczyć do wody - koniecznie zabierzcie strój kąpielowy. Rejs to doskonała okazja, by poczuć prawdziwy klimat Hawajów i nacieszyć oczy pięknem przyrody. To niezapomniane przeżycie, które na długo zostanie w pamięci! Cena: ok. 60 USD/osoba (napoje płatne dodatkowo).
♦ Niezbędne dokumenty (dotyczą obywateli Polski):
- paszport ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu do kraju
- zezwolenie wjazdu tzw. ESTA (Elektroniczny System Autoryzacji Podróży) lub ważna wiza wydana przez ambasadę USA (w tym wiza typu B1/B2). Zezwolenie ESTA należy uzyskać we własnym zakresie składając wniosek za pośrednictwem strony internetowej dostępnej w języku polskim: https://esta.cbp.dhs.gov/. Wniosek powinien zostać zatwierdzony do 72 godzin przed wylotem, koszt jego złożenia wynosi 21 USD. Almatur nie ponosi odpowiedzialności za odmowę wjazdu do USA.
♦ Sugerujemy kieszonkowe w wysokości ok. 30-35 USD/dzień (nie obejmuje obowiązkowego kosztu realizacji programu oraz programu fakultatywnego)
♦ Należy zabrać ze sobą: strój kapielowy, krem z wysokim filtrem, podręczny plecak, nakrycie głowy, okulary przeciwsłoneczne
♦ Pogoda (średnie temperatury w styczniu): dzień 27°C, noc 25°C, woda 18°C
♦ Waluta: dolar amerykański (USD)
♦ Orientacyjne ceny: mała pizza od 8 USD, fast food od 8 USD, danie główne od 12 USD, woda (1,5 l) od 1,50 USD, kawa od 3 USD
♦ Czas: -11 godz.
♦ Elektryczność: napięcie 120V - niezbędny adapter (gniazdka typu A i B)
Miasto | Mapa | Adres | Godzina wyjazdu | Godzina Powrotu | Dopłata |
---|---|---|---|---|---|
Warszawa | place | ul. Żwirki i Wigury 1, Lotnisko Chopina w Warszawie | 0,00 zł |